News from KoloHickory



England [1] - 0 Senegal - Jordan Henderson 38'

Shows the Silver Award... and that's it.

When you come across a feel-good thing.

A glowing commendation for all to see

I'm in this with you.

I needed this today

Thank you stranger. Gives %{coin_symbol}100 Coins to both the author and the community.

You got me stone faced
























  1. Honestly looked like a below the knee injury to me. I'd guess a nasty high ankle sprain but I'm not a doctor.

  2. Splooshius already diagnosed the injury though?

  3. Dang i hope Trevor is okay. What is commentating saying i have it on mute

  4. Looks like we’re not gonna have one of those “at least a fun one” games! Boring blowout let’s goooo!

  5. I'm not used to this. I follow the USA and Poland team in the world cup and have been riding depression the last two days

  6. As someone who enjoys the group stages the most of the euros and world cup the three team groups is sad for me

  7. Imagine if England actually had a centre-forward in the box.

  8. And if Kane wasn't the one crossing in balls

  9. I can smell the depression from this photo when we lose

  10. Lol the people in the game discussion thread were all talking shit about mbappe just before this saying he's just fast

  11. Lol the people in the game discussion thread were all talking shit about mbappe just before this saying he's just fast

  12. It seemed to disappear quickly again. Certainly looked like he looked around before sudden pain

  13. I mean are you guys still surprised that everyone in football does this

  14. There's a bunch of Spanish paprika sprinkled in!

  15. "The ones that weren't playing defensively at the World Cup are back home watching on TV. Now we're out of the group phase, so we will change our plans," Michniewicz

  16. Their strategy was to get by defensively out of groups then change tactics in r16 according to their coach's statement

  17. "The ones that weren't playing defensively at the World Cup are back home watching on TV. Now we're out of the group phase, so we will change our plans," Michniewicz

  18. Messi gonna send his teammates to the glue factory after the world cup if they keep failing him

  19. Sergei seems very chill. I get the current geopolitical situation but he doesn’t seem like a bad enough dude to warrant the heat he gets every fight. I guess it doesn’t help he’s fought Lewis in Texas and Tai. Two most popular heavyweights

  20. Even without the current political issue it's fun banter to boo the Russian in America for historical reasons, rocky, etc. It's fun narrative

  21. What's with the phone screens lighting up the background crowd

  22. I don’t think you’re giving Pavlovich enough credit.

  23. He looks like natty versions of reem and Lesnar had a baby

  24. Who the fuck chooses to trade like that with Bam Bam

  25. Draymond green is officially better than Michael Jordan

  26. Yup, they told me to stop using my smoker, even though it's in the furthest corner of my yard, as far as possible away from them as it could be.

  27. I don't understand how people can behave like this at home. I get acting like this driving a car, on the internet, in public areas, but in your own home residential area it just seems exhausting. The only place you can be comfortable and you choose to make it hostile and tense.

  28. Damn that’s a shame, more so for club he’s been stellar at Arsenal this season so that’s a tough blow for them especially.

  29. The weird part is redditors pretending to be Australian doing it for karma i doubt it's any actual Australians being like this on here

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may have missed